Pronađi članak:

11. 3. 2017.

Recenzija: Egg, INC. [DOWNLOAD]

Ima onih igara koje su potpuno besmislene, ali u kojima se lako izgubite, jer je samo potrebno da se stigne do idućeg nivoa ili u kojima je samo bitno biti bolji od vaših prijatelja i slično. Obratite pažnju, jer ćemo vam sada preporučiti jednu veoma zaraznu igricu!

Egg, INC. vam se može učiniti kao normalna “idle/clicker” igra. Sve što treba je da konstantno pritiskate i klikćete po vašem ekranu (sa četiri prsta kao profesionalci), što vam donosi napredak u naredne nivoe. Međutim, bićete razočarani ako budete očekivali nešto slično igrama Crusaders of the Lost Idols ili Clicker Heroes…

Iznenada ćete shvatiti da neprestano klikćete već tri-četiri sata. Poenta igre je da zapravo treba da lovite dronove, što je čini vrlo aktivnom. Napredovanje može biti zaista progresivno, tako da se isplati uložiti tih nekoliko minuta. Potom ćete, bez obzira na sve, želeti da vidite kako izgleda naredno jaje u igri. Umesto da zalazimo u detalje, podelićemo nekoliko naših iskustava sa vama.

Egg, INC. rekorder

Zapazio sam ovu igru na stranici The Verge tokom vikenda. Pročitao sam članak i odmah shvatio da je i sam autor lud za igrom. Nisam previše obratio pažnju na to, a zatim sam u ponedeljak video kolegu kako igra ovu igricu. Nakon toga, istu igru je preuzeo drugi kolega. Sve što sam celog dana mogao da čujem su bili uzvici u stilu “To! Dobio sam brzog drona!” ili “Treba mi još milion pilića!” i slično.

To sam slušao bukvalno ceo dan, ali još uvek nisam preuzimao igru. Video sam koliko je “opasna” i zarazna. Pametan čovek uči na tuđim greškama, govorio sam sebi. Trebali ste samo da ih vidite. Uživali su u igri i bili potpuno opsednuti njom. Nisam hteo da je preuzmem, nije bilo nikakve šanse…

Zatim sam je, ipak, preuzeo na svoj iPad, što je bila velika greška. Spavao sam po 4 sata od ponedeljka do petka.

Igrao sam je po ceo dan. Čak sam i tokom tuširanja igrao da ne bih propustio dron. Danas je situacija malo bolja, iako igra trenutno radi na iPad-u pored mene. Mogu da proizvodim Dilithium jaja, imam 30.000 Soul jaja, a imao sam i 300 milona pilića u jednom trenutku, ali kraj igre je još uvek daleko. Imam samo jedan savet. Ne preuzimajte igru, ako imate život!

Onaj koji je (skoro pa) pobegao

Preuzeo sam igru na svoj iPhone čim je Verge objavio članak, ali nisam igrao do ponedeljka, dok mi kolega nije pokazao kako on igra. Igra me je odmah privukla, iako ne znam da objasnim zašto. Verovatno zato što je savršena stimulacija za mozak. Brojač brzo ide, brzo možete da napredujete, a pilići trče unaokolo i šta vam je više potrebno?

Prvog dana sam igrao 6 sati, što je naravno imalo negativne posledice na moju produktivnost na poslu. Zatim sam, tokom drugog dana odlučio da prestanem, jer vam igra i pored toga što je zabavna, oduzima previše vremena . Ipak, nisam istrajao u nameri da je izbrišem, ali uđem samo povremeno, prikupim novac i piliće i to je sve. U početku vam se može učiniti kao vrlo smešna igra, ali svi algoritmi i čitav sistem su vrlo dobro napravljeni.

Početnik

Preuzeo sam ovu sjajnu igru, tek kada su od mene zatražili da napišem nekoliko rečenica za ovaj članak. Plašio sam se da će kupovina unutar igre da uništi dinamički gameplay, ali to nije bio slučaj. Ova igra je toliko zarazna da sam igrao svih 80 minuta na predavanju u jednom dahu. Kada sam pogledao gore, svi su već napustili amfiteatar i tada sam shvatio da bih mogao da imam velikih problema ako nastavim toliko da igram.

Igru mogu da preporučim samo onima koji već igraju neku igru koja oduzima puno vremena, jer će u tom slučaju samo dodati novu igru svojoj kolekciji. U suprotnom je nikako ne bih preporučio. Nije reč o igri koju igrate s vremena na vreme, recimo, da bi vam brže prošla vožnja gradskim prevozom. Ovu igru ne možete da prestanete da igrate, zaista je zarazna, a mamiće vas i da potrošite novac na nju. Budite oprezni!

Lovac na dronove

U ponedeljak sam video članak na The Verge-u, dok su svi ostali u kancelariji već igrali igru. Plašio sam se da je preuzmem jer sam znao koliko ovakve igre mogu biti zarazne. Ali, pošto su svi drugi već igrali, morao sam i ja! Čekao me je dugačak put, jer sam morao da sustignem kolege, što nije bilo lako, ali sam se potrudio.

Reći ću vam samo ovo. Imao sam 8 hiljada Soul jaja za manje od 36 sati, budio sam se u 2 ujutro kako bih igrao igru u “zombi modu” i igrao je čitava 2 sata pre nego što bih opet zaspao. Sa poslom u kancelariji kasnim jedan ceo radni dan, a možda će me i iz kuće izbaciti jer hvatam dronove umesto da provodim vreme sa porodicom. Mada, ako se probudim u 2 ujutro i igram, niko neće primetiti…

Još zanimljivih aplikacija i igrica možete pronaći u našoj galeriji.

Pročitaj još:

Saznajte sve o novim Apple proizvodima: